середу, 2 жовтня 2013 р.

Модуль 9

Цей  модуль  допоміг  мені  зробити  висновки  щодо  того,  як  учні  можуть  самі  себе  налаштовувати  і  направляти  у  навчанні,  також  про  роль диференційованого  навчання - учні  не  лише  виконують  поставлену  задачу,  а  й  ставлять власні  цілі  навчання,  планують  свою  стратегію.  При  задоволенні  власних  потреб  навчання,  виникають  нові  обрії,  нові  горизонти,  покращується  мотивація  та  рівень  навчання.  Надалі  вважаю ще  більше  уваги  приділятиму  диференційованому  навчанню.  Враховуючи  різні  можливості  учнів  у  їхній  роботі  та  суб'єктивні  особливості  кожного  вчитель  вдало  може  коригувати  навчальний  процес  учнів  у  самостійному  здобуванні  знань  та  самостійній  роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар